Back

Akademiki II tura (nie dotyczy doktorantów Collegium Medicum)

Szanowni Państwo,

29 sierpnia rozpocznie się II tura składania wniosków o akademik dla doktorantów, pierwszeństwo w rozpatrywaniu wniosków będą miały osoby, które uzyskają status doktoranta w roku akademickim 2016/2017. Wnioski doktorantów lat wyższych złożone w II turze zostaną rozpatrzone w miarę posiadania wolnych miejsc po rozpatrzeniu wniosków doktorantów I roku. Wnioski można rejestrować do 14 września 2016 r.

Wniosek należy najpierw wypełnić w formie elektronicznej w systemie USOSweb (www.usosweb.uj.edu.pl), a następnie wydrukowany i podpisany, wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, złożyć w Dziale Nauczania UJ, Sekcji ds. świadczeń pomocy materialnej dla studentów i doktorantów – ul. Straszewskiego 25/3 w godzinach pracy Działu (od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 14:00)

Za prawidłowo złożony uważa się wyłącznie wniosek zarejestrowany w systemie USOSweb oraz złożony w formie papierowej w Dziale Nauczania UJ. W celu zarejestrowania wniosku należy zalogować się do swojego konta na stronie www.usosweb.uj.edu.pl, wybrać zakładkę „Dla studentów" -> „Moje studia" -> „Wnioski" -> „Wniosek o miejsce w domu studenta".

Dokumentowanie sytuacji materialnej doktoranta nie jest warunkiem koniecznym ubiegania się o przydzielenie miejsca w domu studenckim. Doktoranci, którzy zechcą dokumentować swoją sytuację materialną zobowiązani są uczynić to zgodnie z zasadami udokumentowania sytuacji finansowej doktorantów określonymi w załączniku nr 1 i 2 zasad przyznawania świadczeń pomocy materialnej dla doktorantów z funduszu pomocy materialnej ustalonych zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego na podstawie art. 199 ust 2 ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym. W celu ustalenia trudnej sytuacji materialnej przed zarejestrowaniem wniosku o miejsce w domu studenckim, doktorant wypełnia Oświadczenie o dochodach za rok 2015. Wyniki pojawią się na indywidualnych kontach USOS 21 września 2016 r.

Do wniosku wypełnionego w systemie USOSweb, zatwierdzonego i wydrukowanego, należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje wskazane we wniosku (udokumentowanie działalności naukowej, dydaktycznej, organizacyjnej, etc.; w przypadku dokumentowania sytuacji materialnej pełną dokumentację wg wskazanego wyżej zarządzenia).

Doktorant może ubiegać się o przydzielenie miejsca dla małżonka lub dziecka. Pierwszeństwo w otrzymaniu miejsca dla małżonka lub dziecka mają doktoranci, których małżonek jest osobą bezrobotną zarejestrowaną w Urzędzie Pracy lub małżeństwa sprawujące opiekę nad dziećmi.

Wszelkie prośby, sugestie oraz uwagi odnośnie domów studenckim należy umieścić w uzasadnieniu w składanym wniosku (w formularzu uzupełnianym w systemie USOSWeb). W miarę możliwości zostaną one uwzględnione. W uzasadnieniu wniosku należy również wpisać numer konkretnego pokoju, jeśli wnioskodawca o taki się ubiega, zaznaczając przy tym czy wnioskodawca aktualnie w nim mieszka.

Odwołania od decyzji o przyznaniu miejsca w domu studenckim w II turze można składać w terminie od 21 września 2016 roku do 23 września 2016 roku w Biurze Towarzystwa Doktorantów UJ - ul. Czapskich 4/14 w godzinach pracy Biura (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-14.00).

Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Nauczania, Sekcja ds. świadczeń pomocy materialnej dla studentów i doktorantów, zajmujący się pomocą materialną studentów i doktorantów - Pani Maria Lawinia Syta Ciesielska tel. (+48 12) 663 39 31.

Dodatkowych informacji udziela również Dominik Hodurek z Komisji Pomocy Materialnej TD UJ. W wypadku jakichkolwiek pytań proszę pisać na adres kpm-doktoranci@uj.edu.pl.

Bądź w kontakcie z TD Bądź w kontakcie z TD

RSS

Kanał RSS

Lista mailingowa

Strona TDUJ na facebook'u

Grupa TDUJ na facebook'u