Back

Akademiki 2015/2016 dla doktorantów - nie dotyczy doktorantów Collegium Medicum

Doktoranci, którzy w roku akademickim 2015/2016 chcą zamieszkać w domu studenckim, mogą ubiegać się o przydzielenie miejsca w następujących domach studenckich:

·         Żaczek,

·         Nawojka,

·         Bydgoska B,

·         Bydgoska D,

·         Kamionka,

·         Bursa Jagiellońska

 

Miejsca te są przydzielane na podstawie Zasad przyznawania miejsc w domach studenckich dla uczestników studiów doktoranckich na Uniwersytecie Jagiellońskim w oparciu o szczegółową punktację. 

Termin składania wniosków  w I turze - o przydział miejsca w domu studenckim, dla osób posiadających status doktoranta w roku akademickim 2013/2014 -  rozpoczyna się w poniedziałek  8 czerwca 2015 roku, a upływa w poniedziałek 22 czerwca 2015 roku.

Wniosek należy najpierw wypełnić w formie elektronicznej w systemie USOSweb (www.usosweb.uj.edu.pl), a następnie wydrukowany i podpisany, wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, złożyć w Dziale Nauczania UJ – ul. Straszewskiego 25/3 w godzinach pracy Działu (od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-14:00)

Za prawidłowo złożony uważa się wyłącznie wniosek zarejestrowany w systemie USOSweb oraz złożony w formie papierowej w Dziale Nauczania UJ.

W celu zarejestrowania wniosku należy zalogować się do swojego konta na stronie www.usosweb.uj.edu.pl, wybrać zakładkę „Dla studentów" -> „Moje studia" -> „Wnioski" -> „Wniosek o miejsce w domu studenta".

Dokumentowanie sytuacji materialnej doktoranta nie jest warunkiem koniecznym ubiegania się o przydzielenie miejsca w domu studenckim. Doktoranci, którzy zechcą dokumentować swoją sytuację materialną zobowiązani są uczynić to zgodnie z zasadami udokumentowania sytuacji finansowej doktorantów określonymi w załączniku nr 1 i 2 zasad przyznawania świadczeń pomocy materialnej dla doktorantów z funduszu pomocy materialnej ustalonych zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego na podstawie art. 199 ust 2 ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym. W celu ustalenia trudnej sytuacji materialnej przed zarejestrowaniem wniosku o miejsce w domu studenckim, doktorant wypełnia Oświadczenie o dochodach za rok 2014.

Do wniosku wypełnionego w systemie USOSweb, zatwierdzonego i wydrukowanego, należy dołączyć kserokopię dowodu osobistego, kserokopię legitymacji doktoranckiej oraz dokumenty potwierdzające informacje wskazane we wniosku (udokumentowanie działalności naukowej, dydaktycznej, organizacyjnej, etc.; w przypadku dokumentowania sytuacji materialnej pełną dokumentację wg wskazanego wyżej zarządzenia).

Osoby, które otrzymają akademik w I turze są zobowiązane w okresie od 1 września 2015 roku do 15 września 2015 roku potwierdzić chęć wykorzystania przyznanego miejsca. W przypadku braku potwierdzenia, przyznane miejsce zostanie anulowane.

Osoby, które będą ubiegały się o przyjęcie na studia trzeciego stopnia w roku akademickim 2015/2016 i chcą zamieszkać w domu studenckim mogą składać wnioski o przydzielenie miejsca w domu studenckim w II turze - w terminie od 1 września 2015 roku do 15 września 2015 roku.

Odwołania od decyzji o przyznaniu miejsca w domu studenckim w I turze można składać w terminie w terminie od 1 września 2015 r. do 15 września 2015 r. 

Wnioski doktorantów lat wyższych złożone w II turze (wrześniowej) zostaną rozpatrzone w miarę posiadania wolnych miejsc po rozpatrzeniu wniosków doktorantów I roku oraz odwołań.

Doktorant może ubiegać się o przydzielenie miejsca dla małżonka lub dziecka. Pierwszeństwo w otrzymaniu miejsca dla małżonka lub dziecka mają doktoranci, których małżonek jest osobą bezrobotną zarejestrowaną w Urzędzie Pracy lub małżeństwa sprawujące opiekę nad dziećmi.

Doktorant we wniosku może wskazać innego doktoranta, z którym chciałby zamieszkać. Osoby, które wskażą siebie nawzajem otrzymają miejsca w tym samym pokoju pod warunkiem uzyskania wystarczającej liczby punktów uprawniającej do zamieszkania w danym domu studenckim.

Doktoranci, składający wniosek o miejsce w domu studenckim na okres będący przedłużeniem studiów doktoranckich, zobowiązane są do dostarczenia decyzji ws. przedłużenia studiów doktoranckich najpóźniej do 9 października 2015 r.

Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Nauczania, Sekcja ds. świadczeń pomocy materialnej dla studentów i doktorantów, zajmujący się pomocą materialną studentów i doktorantów - Pani Żaneta CHĘĆ tel. (+48 12) 663 15 72.

Dodatkowych informacji udziela również Hubert Więckowski z Komisji Pomocy Materialnej TD UJ. W wypadku jakichkolwiek pytań proszę pisać na adres hubert.wieckowski@uj.edu.pl

 

Bądź w kontakcie z TD Bądź w kontakcie z TD

RSS

Kanał RSS

Lista mailingowa

Strona TDUJ na facebook'u

Grupa TDUJ na facebook'u