Powrót

Stypendia rządu francuskiego (BGF) na rok akademicki 2017-2018

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że Ambasada Francji oraz Instytut Francuski w Polsce rozpoczęły przyjmowanie kandydatur w ramach programu stypendiów rządu francuskiego (BGF) na rok akademicki 2017-2018.

Stypendia Rządu Francuskiego (BGF) finansują i ułatwiają pobyt we Francji wybitnym polskim studentom oraz naukowcom.
Od blisko 55 lat, programy stypendialne przyczyniają się również do zwiększenia dynamiki wymian naukowych i akademickich między Francją i Polską. Każdego roku finansowanych jest ponad 400 miesięcy stypendiów.

Ambasada Francji w Polsce zarządza programami stypendialnymi, których prezentacja, warunki kwalifikowalności oraz aplikacji przedstawione zostały na stronie Instytutu Francuskiego w Polsce
w rubryce Stypendia (http://www.institutfrancais.pl/pl/prezentacja).

Obecnie otwarte są dwa konkursy na stypendia
•Master 2 (http://www.institutfrancais.pl/pl/stypendia-rzadu-francuskiego-bgf-master-2)
•Podwójnego doktoratu (http://www.institutfrancais.pl/pl/bgf-doktorat-cotutelle)

Składanie dokumentów

Stypendium Master 2

W pierwszej kolejności kandydat składa wymagane dokumenty do wybranej przez siebie francuskiej uczelni.
Następnie wniosek o przyznanie stypendium  musi zostać  wysłany najpóźniej do 5 marca 2017 roku:

•Wersja elektroniczna: drogą mailową do Ambasady Francji w Polsce na adres: science.varsovie-amba@diplomatie.gouv.fr
•Wydrukowana wersja papierowa: do Biura Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynarodowej (BUWiWM)

Podwójny doktorat

•Wersja elektroniczna: drogą mailową do Ambasady Francji w Polsce na adres: science.varsovie-amba@diplomatie.gouv.fr
•Wydrukowana wersja papierowa: do Biura Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynarodowej (BUWiWM)

Komplet wymaganych dokumentów należy złożyć za pośrednictwem uczelni macierzystej najpóźniej do 5 marca 2017 roku.
W związku z powyższym uprzejmie informujemy, że dokumenty przyjmowane będą w Dziale Współpracy Międzynarodowej  (ul. Czapskich 4 pok. 25) do dnia 24 lutego 2017 r i następnie za pośrednictwem Uniwersytetu Jagiellońskiego przesłane do Biura Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynarodowej (BUWiWM).
Skompletowanie i złożenie w DWM wszystkich dokumentów aplikacyjnych leży w gestii kandydata.

Bądź w kontakcie z TD Bądź w kontakcie z TD

RSS

Kanał RSS

Lista mailingowa

Strona TDUJ na facebook'u

Grupa TDUJ na facebook'u