Powrót

Bądź niezależny, otwórz własny biznes – pokażemy Ci jak to zrobić!

Chcesz założyć biznes? Nie wiesz jak to zrobić? Kusi Cię niezależność? Skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy ekspertów!

Sekcja Karier UJ i czworo przedsiębiorców z Małopolskiprzygotowało cykl warsztatów skierowanych do studentów UJ, których celem jest przedstawienie korzyści oraz szans na rozwój związany z prowadzeniem własnego przedsiębiorstwa. Słuchacze zostaną zapoznani z elementami strategii budowania własnej firmy, a co najważniejsze, będą mogli zastosować tę wiedzę w praktyce, projektując różne działania niezbędne przy prowadzeniu biznesu.

Zajęcia będą miały charakter interaktywny. Prowadzący oprócz elementów wykładowych, będą kładli duży nacisk na pracę w grupach. UWAGA! Zgłaszając się jako uczestnik cyklu szkoleń, decydujesz się na udział we wszystkich 4 spotkaniach. Upewnij się więc, że będziesz mógł być obecny na zajęciach w podanych niżej terminach.

 

 


Harmonogram spotkań warsztatowych:

1.    Sesja I: Własne przedsiębiorstwo – od czego zacząć. 18.03.2014, godz. 10.00 – 14.00

  • Definicja przedsiębiorcy i jego kompetencji.
  • Cechy przedsiębiorstwa.
  • Co jest potrzebne do rozpoczęcia własnego przedsięwzięcia biznesowego.
  • Formułowanie poprawnego biznesplanu.
  • Wybór właściwej i optymalnej formy prawnej przedsiębiorstwa.

2.    Sesja II: Marketing  oraz tworzenie wizerunku własnej firmy. 8.04.2014, godz. 10.00 – 14.00

  • Określenie grupy docelowych klientów.
  • Zaprojektowanie i przeprowadzenie analizy docelowego rynku.
  • Wizualizacja własnej firmy (marka, logo, strona internetowa, wizytówka, profile społecznościowe)
  • Wybór i opracowanie optymalnych narzędzi marketingowych.
  • Opracowanie planu działań marketingowych.

3.    Sesja III: Sprzedaż jako dźwignia rozwoju firmy. 6.05.2014, godz. 10.00 – 14.00

  • Typologia klientów.
  • Diagnoza potrzeb klienta.
  • Cele sprzedaży w firmie (strategia sprzedaży).
  • Przygotowanie planu sprzedaży.
  • Mierzenie efektów sprzedaży.

4.    Sesja IV: Rozwój własnego przedsiębiorstwa. 27.05.2014, godz. 10.00 – 14.00

  • Wizja i misja swojego przedsiębiorstwa.
  • Określenie strategii rozwoju firmy w krótkim i długim czasie.
  • Definiowanie celów krótko- i długoterminowych

Miejsce: ul. Czapskich 4, s. 109, I piętro


ZAPISY:
Wyślij e-mail o tytule "Przedsiębiorca" na adres: zapisy.bk@uj.edu.pl (w treści podaj swoje imię i nazwisko, nr telefonu, wydział, kierunek, rok studiów) i czekaj na potwierdzenie.


Trenerzy:

Rafał Boś - absolwent Politechniki Krakowskiej, absolwent studiów menadżerskich International MBA na Universidade Catolica Lizbona. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach o profilach produkcyjno - budowlanych w środowiskach międzynarodowych. Własną inicjatywę gospodarczą rozpoczął w roku 2006 jako współwłaściciel firmy konsultingowej. Interesuje się psychologią biznesu, rozwojem osobistym, strategiami oraz organizacją przedsiębiorstw. W roku 2012 otworzył kolejne przedsięwzięcie konsultingowe. Konsekwencja w działaniu oraz pasja spowodowały, że w roku 2013 dotychczasowe projekty zostały połączone, by działać pod wspólnym szyldem. Obecnie współwłaściciel firmy konsultingowej ARBC Sp. z o.o. Więcej na: www.arbc.pl
 
Piotr Mroczek - absolwent Collegium Medicum UJ: kierunek ratownictwo medyczne, absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Ochroną Pracy w Katowicach, kierunek: bezpieczeństwo i higiena pracy. Od 2008 pracował w Krakowskim Pogotowiu Ratunkowym. Od 2011 r wraz z wspólnikiem prowadzi firmę outsorcingową i szkoleniową. W tym czasie nawiązana została współpraca z firmami korporacyjnymi i ogólnopolskimi. W firmie BHP Center Sp. z o. o pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu i Dyrektora handlowego. Członek Małopolskiego Związku Pracodawców Lewiatan. Więcej na: www.bhp-center.com.pl

Przemek Pronczuk – posiada duże doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Od 2003 roku właściciel Oxide Creative Agency, a od kwietnia 2013 r. prezes firmy Braden sp. z o.o., której marką stała się Oxide Creative Agency. Od listopada 2013 Partner Google, który spełnił wysokie wymagania egzaminacyjne, finansowe i przede wszystkim jakościowe w prowadzeniu kampanii AdWords. Od 10 lat pomaga firmom tworzyć wizerunek (głównie w sieci) - od logotypu, poprzez stronę www, do dobrej widoczności w wyszukiwarkach poprzez pozycjonowanie i linki sponsorowane AdWords. Więcej na: www.oxide.pl

Emilia Latocha - absolwentka Uniwersytetu Świętokrzyskiego na kierunku Historia oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w zakresie Rachunkowości i Finansów. W latach 2007-2009 uczestniczyła w programie studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie ze specjalnością Zarządzanie Finansami Firmy. Od 2006 r. współpracuje z międzynarodowymi firmami z kapitałem zagranicznym w zakresie księgowości i finansów. W 2010 r. jako trener/szkoleniowiec brała udział w projektach doradczych w ramach Funduszy Unijnych oraz była współautorem Założeń do Strategii Gospodarczej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce. Od 2010 r. jako Certyfikowana Księgowa prowadzi biuro rachunkowe JURATOR Finance & Management. Więcej na: www.jurator.pl

Bądź w kontakcie z TD Bądź w kontakcie z TD

RSS

Kanał RSS

Lista mailingowa

Strona TDUJ na facebook'u

Grupa TDUJ na facebook'u