Powrót

Szkolenie "Savoir-vivre w pracy i życiu prywatnym"

Niejednemu z nas zdarzyło się popełnić gafę towarzyską. Czasami nawet nie jesteśmy do końca świadomi, że nasze zachowanie czy ubiór są niestosowne w danej sytuacji. Jedyną receptą na to jest poznanie zasad savoir-vivre. Już wkrótce każdy będzie miał szansę odświeżyć wiedzę o konwenansach towarzyskich.

Zespół ds. szkoleń Towarzystwa Doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego zaprasza na szkolenie „Savoir-vivre w pracy i w życiu prywatnym”, które odbędzie się dnia 5 marca 2016 roku (sobota) w godzinach od 9.00 do 15.00 w Auditorium Maximum przy ul. Krupniczej 33 (sala konferencyjna, II piętro) .

Program szkolenia będzie obejmował następujące bloki tematyczne:

·         Etykieta towarzyska, etykieta biznesowa, różnice kulturowe.

·         Przyjęcia / wydarzenia oficjalne i półoficjalne.

·         Telefon i dobre maniery.

·         Etykieta listowa.

·         Dress code, ubiór na każdą okazję.

Szkolenie będzie miało charakter wykładowo-warsztatowy. Limit miejsc wynosi 30.

W trakcie szkolenia przewidujemy przerwę kawową powiązaną z realizacją programu szkolenia (zachowanie przy stole). Jej koszt wynosi 12 zł od osoby. Opłaty należy dokonać do 26 lutego 2016 roku (piątek) w Biurze TD UJ w godzinach jego pracy.

Szkolenie poprowadzi Pan Adam Jarczyński (Dyrektor Generalny Polskiej Akademii Protokołu i Etykiety, zawodowo związany z Public Relations i Public Affairs, współpracujący na co dzień z pracownikami polskiej służby zagranicznej oraz korpusem dyplomatycznym akredytowanym w Polsce, autor książki Etykieta w biznesie, bloger www.sv24h.pl ).

Zapisy na szkolenie proszę kierować na adres: szkoleniatduj@gmail.com W tytule wiadomości proszę podać nazwę szkolenia „Savoir-vivre”, a w treści – imię i nazwisko wraz z nazwą reprezentowanej jednostki UJ. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział w przerwie kawowej

Bądź w kontakcie z TD Bądź w kontakcie z TD

RSS

Kanał RSS

Lista mailingowa

Strona TDUJ na facebook'u

Grupa TDUJ na facebook'u