Doktoranci, którzy w roku akademickim 2017/2018 chcą zamieszkać w domu studenckim, mogą ubiegać się o przydzielenie miejsca w następujących domach studenckich:
• Żaczek,
• Nawojka,
• Bydgoska B,
• Bydgoska D,
• Kamionka,
• Bursa Jagiellońska
Miejsca te są przydzielane na podstawie zarządzenia Rektora dotyczącego przyznawania miejsc w domach studenckich dla uczestników studiów doktoranckich w oparciu o szczegółową punktację. Uchwały Rady, zarządzenia Rektora oraz pozostałe akty dotyczące przyznawania miejsc w domach studenckich znajdują się na stronie TD UJ, w sekcji "Pomoc Socjalna", zakładce "Akademiki".
Termin składania wniosków w II turze - o przydział miejsca w domu studenckim rozpoczyna się w piątek 1 września, a upływa w poniedziałek 11 września 2017 roku. Wyniki zostaną opublikowane na stronie Towarzystwa Doktorantów oraz na indywidualnych kontach w USOSweb do 18 września 2017 r.
Za prawidłowo złożony uważa się wyłącznie wniosek zarejestrowany w systemie USOSweb oraz złożony w formie papierowej. W celu zarejestrowania wniosku należy zalogować się do swojego konta na stronie www.usosweb.uj.edu.pl, wybrać zakładkę „Dla wszystkich" -> „Wnioski" -> „Wniosek o miejsce w domu studenckim".
Do wniosku wypełnionego w systemie USOSweb, zatwierdzonego i wydrukowanego, należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje wskazane we wniosku (udokumentowanie działalności naukowej, dydaktycznej, organizacyjnej, etc. Od roku akademickiego 2016/2017 wnioski o akademik należy składać bez oświadczenia o uzyskanych dochodach.
Doktorant może ubiegać się o przydzielenie miejsca dla małżonka lub dziecka. Pierwszeństwo w otrzymaniu miejsca dla małżonka lub dziecka mają doktoranci, których małżonek jest osobą bezrobotną zarejestrowaną w Urzędzie Pracy lub małżeństwa sprawujące opiekę nad dziećmi.
Wraz z wnioskiem należy złożyć oświadczenie członka rodziny / opiekuna osoby niepełnosprawnej w związku z ubieganiem się o miejsce w domu studenckim
Doktoranci ubiegający się o przydzielenie miejsca dla małżonka lub dziecka mogą składać wniosek wraz z wymaganymi dokumentami w Centrum Wsparcia Dydaktyki i Spraw Studenckich w Sekcji Pomocy Materialnej i Spraw Stypendialnych - ul. Straszewskiego 25/3 w godzinach pracy Działu (od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 14:00)
Doktoranci-cudzoziemcy mogą składać wniosek o miejsce w akademiku w Dziale Międzynarodowej Wymiany Studenckiej ul. Gołębia 24, pok. 21 (Pon-Wt. 7:30 - 15:30; Czw-Pt. 7:30 - 15:30)
Doktoranci mogą również składać wniosek w Biurze Towarzystwa Doktorantów ul. Czapskich 4/14 w godzinach pracy Biura lub zostawić go w skrzynce zamieszczonej przed wejściem do biura.
Przed złożeniem wniosku bardzo prosimy o wcześniejsze sprawdzenie godzin otwarcia wymienionych jednostek.
Wnioski można również wysyłać pocztą na adres: Towarzystwo Doktorantów UJ, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków.
Wszelkie prośby, sugestie oraz uwagi odnośnie domów studenckim należy umieścić w uzasadnieniu w składanym wniosku (w formularzu uzupełnianym w systemie USOSWeb). W miarę możliwości zostaną one uwzględnione. W uzasadnieniu wniosku należy również wpisać numer konkretnego pokoju, jeśli wnioskodawca o taki się ubiega, zaznaczając przy tym czy wnioskodawca aktualnie w nim mieszka.
Doktorant we wniosku może wskazać innego doktoranta, z którym chciałby zamieszkać. Osoby, które wskażą siebie nawzajem otrzymają miejsca w tym samym pokoju pod warunkiem uzyskania wystarczającej liczby punktów uprawniającej do zamieszkania w danym domu studenckim.
Wnioski doktorantów lat wyższych złożone w II turze (wrześniowej) zostaną rozpatrzone w miarę posiadania wolnych miejsc po rozpatrzeniu wniosków doktorantów I roku orazodwołań. Odwołania od decyzji o przyznaniu miejsca w domu studenckim w II turze można składać w terminie od 18 września 2017 roku do 21 września 2017 roku.
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Centrum Wsparcia Dydaktyki i Spraw Studenckich, Sekcji Pomocy Materialnej i Spraw Stypendialnych, zajmujący się pomocą materialną studentów i doktorantów - Pani Maria Lawinia Syta-Ciesielska tel. (+48 12) 663 39 31.
Dodatkowych informacji udziela również Dominik Hodurek z Komisji Pomocy Materialnej TD UJ. W wypadku jakichkolwiek pytań proszę pisać na adres kpm-doktoranci@uj.edu.pl.