Przedwakacyjnym akordem tego semestru w Szkole Promocji Nauki będą warsztaty dotyczące planowania i realizacji akcji promocyjnych w internecie. 14 czerwca zajęcia dla studentów i doktorantów UJ poprowadzi Szymon Szymczyk, doświadczony trener i ekspert marketingu w sieci.
Promocja nauki w internecie jest jednym z głównych trendów nowoczesnej nauki. Nie da się – będąc naukowcem, wykładowcą, organizatorem wydarzeń – nie istnieć w internecie. Środowisko akademickie coraz częściej to rozumie i podejmuje różne działania, ale problemem są często niewystarczające umiejętności Bo w definicję biologa, polonisty lub matematyka nie jest wpisana znajomość pozycjonowania, reklamy AdWords lub mikroblogów. Rzeczywistość i konkretne korzyści powodują jednak, że taka wiedza bywa przydatna, a często niezbędna. Stąd idea tych warsztatów.
W ich trakcie, krok po kroku, przejdziemy proces tworzenia i realizacji akcji promocyjnej w sieci. A wszystko to z uwzględnieniem specyfiki promowania zagadnień naukowych i edukacyjnych.
Na warsztaty zapraszamy szczególnie doktorantów i studentów UJ:
• redagujących – naukowe blogi i profile w mediach społecznościowych,
i/lub
• zaangażowanych w projekty edukacyjne i/lub badawcze, pragnących promować swoje działania w sieci,
i/lub
• planujących akcje promocyjne dotyczących własnych osiągnięć, pasji i doświadczeń naukowych.
Więcej...