Chcesz założyć biznes? Nie wiesz jak to zrobić? Kusi Cię niezależność? Skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy ekspertów!
Sekcja Karier UJ i czworo przedsiębiorców z Małopolskiprzygotowało cykl warsztatów skierowanych do studentów UJ, których celem jest przedstawienie korzyści oraz szans na rozwój związany z prowadzeniem własnego przedsiębiorstwa. Słuchacze zostaną zapoznani z elementami strategii budowania własnej firmy, a co najważniejsze, będą mogli zastosować tę wiedzę w praktyce, projektując różne działania niezbędne przy prowadzeniu biznesu.
Zajęcia będą miały charakter interaktywny. Prowadzący oprócz elementów wykładowych, będą kładli duży nacisk na pracę w grupach. UWAGA! Zgłaszając się jako uczestnik cyklu szkoleń, decydujesz się na udział we wszystkich 4 spotkaniach. Upewnij się więc, że będziesz mógł być obecny na zajęciach w podanych niżej terminach.
Harmonogram spotkań warsztatowych:
1. Sesja I: Własne przedsiębiorstwo – od czego zacząć. 18.03.2014, godz. 10.00 – 14.00
-
Definicja przedsiębiorcy i jego kompetencji.
-
Cechy przedsiębiorstwa.
-
Co jest potrzebne do rozpoczęcia własnego przedsięwzięcia biznesowego.
-
Formułowanie poprawnego biznesplanu.
-
Wybór właściwej i optymalnej formy prawnej przedsiębiorstwa.
2. Sesja II: Marketing oraz tworzenie wizerunku własnej firmy. 8.04.2014, godz. 10.00 – 14.00
-
Określenie grupy docelowych klientów.
-
Zaprojektowanie i przeprowadzenie analizy docelowego rynku.
-
Wizualizacja własnej firmy (marka, logo, strona internetowa, wizytówka, profile społecznościowe)
-
Wybór i opracowanie optymalnych narzędzi marketingowych.
-
Opracowanie planu działań marketingowych.
3. Sesja III: Sprzedaż jako dźwignia rozwoju firmy. 6.05.2014, godz. 10.00 – 14.00
-
Typologia klientów.
-
Diagnoza potrzeb klienta.
-
Cele sprzedaży w firmie (strategia sprzedaży).
-
Przygotowanie planu sprzedaży.
-
Mierzenie efektów sprzedaży.
4. Sesja IV: Rozwój własnego przedsiębiorstwa. 27.05.2014, godz. 10.00 – 14.00
-
Wizja i misja swojego przedsiębiorstwa.
-
Określenie strategii rozwoju firmy w krótkim i długim czasie.
-
Definiowanie celów krótko- i długoterminowych
Miejsce: ul. Czapskich 4, s. 109, I piętro
ZAPISY:
Wyślij e-mail o tytule "Przedsiębiorca" na adres: zapisy.bk@uj.edu.pl (w treści podaj swoje imię i nazwisko, nr telefonu, wydział, kierunek, rok studiów) i czekaj na potwierdzenie.
Trenerzy:
Rafał Boś - absolwent Politechniki Krakowskiej, absolwent studiów menadżerskich International MBA na Universidade Catolica Lizbona. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach o profilach produkcyjno - budowlanych w środowiskach międzynarodowych. Własną inicjatywę gospodarczą rozpoczął w roku 2006 jako współwłaściciel firmy konsultingowej. Interesuje się psychologią biznesu, rozwojem osobistym, strategiami oraz organizacją przedsiębiorstw. W roku 2012 otworzył kolejne przedsięwzięcie konsultingowe. Konsekwencja w działaniu oraz pasja spowodowały, że w roku 2013 dotychczasowe projekty zostały połączone, by działać pod wspólnym szyldem. Obecnie współwłaściciel firmy konsultingowej ARBC Sp. z o.o. Więcej na: www.arbc.pl
Piotr Mroczek - absolwent Collegium Medicum UJ: kierunek ratownictwo medyczne, absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Ochroną Pracy w Katowicach, kierunek: bezpieczeństwo i higiena pracy. Od 2008 pracował w Krakowskim Pogotowiu Ratunkowym. Od 2011 r wraz z wspólnikiem prowadzi firmę outsorcingową i szkoleniową. W tym czasie nawiązana została współpraca z firmami korporacyjnymi i ogólnopolskimi. W firmie BHP Center Sp. z o. o pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu i Dyrektora handlowego. Członek Małopolskiego Związku Pracodawców Lewiatan. Więcej na: www.bhp-center.com.pl
Przemek Pronczuk – posiada duże doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Od 2003 roku właściciel Oxide Creative Agency, a od kwietnia 2013 r. prezes firmy Braden sp. z o.o., której marką stała się Oxide Creative Agency. Od listopada 2013 Partner Google, który spełnił wysokie wymagania egzaminacyjne, finansowe i przede wszystkim jakościowe w prowadzeniu kampanii AdWords. Od 10 lat pomaga firmom tworzyć wizerunek (głównie w sieci) - od logotypu, poprzez stronę www, do dobrej widoczności w wyszukiwarkach poprzez pozycjonowanie i linki sponsorowane AdWords. Więcej na: www.oxide.pl
Emilia Latocha - absolwentka Uniwersytetu Świętokrzyskiego na kierunku Historia oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w zakresie Rachunkowości i Finansów. W latach 2007-2009 uczestniczyła w programie studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie ze specjalnością Zarządzanie Finansami Firmy. Od 2006 r. współpracuje z międzynarodowymi firmami z kapitałem zagranicznym w zakresie księgowości i finansów. W 2010 r. jako trener/szkoleniowiec brała udział w projektach doradczych w ramach Funduszy Unijnych oraz była współautorem Założeń do Strategii Gospodarczej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce. Od 2010 r. jako Certyfikowana Księgowa prowadzi biuro rachunkowe JURATOR Finance & Management. Więcej na: www.jurator.pl