Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

TD UJ

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Szkolenie dla doktorantów - „Metody aktywizujące w pracy nauczyciela akademickiego”

Jeśli prowadzisz zajęcia i wciąż zadajesz sobie te same pytania: co zrobić, by studenci przygotowywali się do zajęć, jak zaktywizować ich podczas ćwiczeń oraz w jaki sposób przekazywać wiedzę, by była ona lepiej zapamiętana itp. przyjdź na szkolenie: Metody aktywizujące w pracy nauczyciela akademickiego! Szkolenie odbędzie się 15.01.2020 roku, w godzinach 16:30 – 20:30 w Strefie Studenckiej UJ, ul. św. Anny 6

Przychodząc na szkolenie:

  • Dowiesz się jak funkcjonuje mózg przyswajając i porządkując informacje
  • Poznasz style uczenia się oraz to, jak możesz je wykorzystać aby zaangażować studentów w zajęcia, które prowadzisz
  • Nauczysz się w jaki sposób możesz wykorzystać wiedzę na temat zdolności poznawczych i technik treningu wyobrażeniowego, żeby ułatwić studentom rozumienie i przyswajanie treści przekazywanych na zajęciach
  • Przećwiczysz zastosowanie narzędzi wspierających proces uczenia się i uzyskasz pomysły na budowanie zajęć aktywizujących studentów w dziedzinie, którą reprezentujesz

Obowiązują wcześniejsze zapisy. Chęć uczestnictwa w szkoleniu prosimy zgłaszać na adres à tduj.szkolenia@gmail.com ß. W treści wiadomości prosimy o podanie wydziału oraz roku studiów.

 

Prowadząca:

dr Dominika Zapotoczna

Absolwentka wrocławskiego wydziału Uniwersytetu SWPS (specjalizacje: Psychologia sportu, Zarządzanie zasobami ludzkimi oraz Promocja zdrowia) oraz dwóch kursów trenerskich. Obroniła pracę doktorską w Zakładzie Psychologii na krakowskim AWF (tematyka: psychologia sportu). Specjalizuje się w treningu wyobrażeniowym oraz redukcji stresu. Ma 12-letnie doświadczenie pracy z grupami, przez blisko 8 lat pracowała jako psycholog sportu specjalizując się w treningu mentalnym w sporcie ekstremalnym. Koncentruje się na technikach sprzyjających zwiększeniu efektywności i skuteczności poznawczej.