Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

TDUJ

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Konferencja Naukowa KITS 2019 – VII edycja

08.10.2019
Konferencja z cyklu KRK InnoTech Summit organizowana jest już po raz siódmy. Jej głównym celem jest budowa relacji pomiędzy środowiskami: naukowym (szczególnie doktorantów oraz młodych naukowców) i biznesowym (w tym inwestorów i start-upów).
więcej o Konferencja Naukowa KITS 2019 – VII edycja

Wybory przedstawiciela doktorantów do Rady Wydziału Matematyki i Informatyki UJ

08.10.2019
Serdecznie zapraszamy na wybory przedstawicieli doktorantów do Rady Wydziału Matematyki i Informatyki UJ. Wybory odbędą się 15 października 2019r., o godz. 16:00 w sali 1006 w WMiI UJ.
więcej o Wybory przedstawiciela doktorantów do Rady Wydziału Matematyki i Informatyki UJ

Wybory przedstawicieli doktorantów do Rady INPiSM UJ i WSMiP UJ

07.10.2019
Zapraszamy doktorantów Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych UJ na wybory przedstawiciela doktorantów do Rady INPiSM UJ oraz dwóch przedstawicieli do Rady WSMiP UJ. Wybory odbędą się w dniu 8.10.2019 r. (wtorek) o godz. 17:00 w biurze Towarzystwa Doktorantów UJ przy ul. Czapskich 4/14.
więcej o Wybory przedstawicieli doktorantów do Rady INPiSM UJ i WSMiP UJ

Wybory przedstawicieli doktorantów do Rady Wydziału Geografii i Geologii UJ oraz do Rady Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ

07.10.2019
Serdecznie zapraszamy na wybory przedstawicieli doktorantów do Rady Wydziału Geografii i Geologii UJ oraz do Rady Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ. Wybory odbędą się 10.10.2019 r., o godz. 9.15 w sali konferencyjnej w IGiGP UJ, sala 2.01, II piętro.
więcej o Wybory przedstawicieli doktorantów do Rady Wydziału Geografii i Geologii UJ oraz do Rady Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ

Zapisy na warsztaty dydaktyczne Ars Docendi

07.10.2019
więcej o Zapisy na warsztaty dydaktyczne Ars Docendi