Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Skip banner

Web Content Display Web Content Display

Web Content Display Web Content Display

Web Content Display Web Content Display

Szkolenie dla doktorantów - „Metody aktywizujące w pracy nauczyciela akademickiego”

Jeśli prowadzisz zajęcia i wciąż zadajesz sobie te same pytania: co zrobić, by studenci przygotowywali się do zajęć, jak zaktywizować ich podczas ćwiczeń oraz w jaki sposób przekazywać wiedzę, by była ona lepiej zapamiętana itp. przyjdź na szkolenie: Metody aktywizujące w pracy nauczyciela akademickiego! Szkolenie odbędzie się 15.01.2020 roku, w godzinach 16:30 – 20:30 w Strefie Studenckiej UJ, ul. św. Anny 6

Przychodząc na szkolenie:

  • Dowiesz się jak funkcjonuje mózg przyswajając i porządkując informacje
  • Poznasz style uczenia się oraz to, jak możesz je wykorzystać aby zaangażować studentów w zajęcia, które prowadzisz
  • Nauczysz się w jaki sposób możesz wykorzystać wiedzę na temat zdolności poznawczych i technik treningu wyobrażeniowego, żeby ułatwić studentom rozumienie i przyswajanie treści przekazywanych na zajęciach
  • Przećwiczysz zastosowanie narzędzi wspierających proces uczenia się i uzyskasz pomysły na budowanie zajęć aktywizujących studentów w dziedzinie, którą reprezentujesz

Obowiązują wcześniejsze zapisy. Chęć uczestnictwa w szkoleniu prosimy zgłaszać na adres à tduj.szkolenia@gmail.com ß. W treści wiadomości prosimy o podanie wydziału oraz roku studiów.

 

Prowadząca:

dr Dominika Zapotoczna

Absolwentka wrocławskiego wydziału Uniwersytetu SWPS (specjalizacje: Psychologia sportu, Zarządzanie zasobami ludzkimi oraz Promocja zdrowia) oraz dwóch kursów trenerskich. Obroniła pracę doktorską w Zakładzie Psychologii na krakowskim AWF (tematyka: psychologia sportu). Specjalizuje się w treningu wyobrażeniowym oraz redukcji stresu. Ma 12-letnie doświadczenie pracy z grupami, przez blisko 8 lat pracowała jako psycholog sportu specjalizując się w treningu mentalnym w sporcie ekstremalnym. Koncentruje się na technikach sprzyjających zwiększeniu efektywności i skuteczności poznawczej.