Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Skip banner

Za nami wyjazd integracyjny działaczy TD UJ 2024!

Członkowie Rady, Zarządu, Komisji Rewizyjnej, przewodniczący Komisji i Zespołów oraz inne osoby aktywnie działające w Towarzystwie Doktorantów UJ w weekend 15-17 marca 2024 udały się na wycieczkę do Wierchomli, Starego i Nowego Sącza. Sprawdźcie, jak się bawiliśmy!

Wierchomla - górska przygoda!

Pierwsze dwa dni wyjazdu spędziliśmy w uroczej miejscowości Wierchomla, usytuowanej nieopodal granicy ze Słowacją, w obrębie Beskidu Sądeckiego. Zażywaliśmy tu typowo górskich uciech - wędrówki, smacznej strawy i relaksu w strefie SPA. Znalzło się nawet trochę śniegu do krótkiej bitwy na śnieżki! Odbyliśmy też szkolenie z pracownicą Biura TD UJ, mgr Wiolettą Pugacewicz, dotyczące spraw finansowych i rozliczania środków. Wieczorami integrowaliśmy się przy rozmowach, grach planszowych, filmach i muzyce.

Stary kontra Nowy - dwa oblicza Sącza

Niedziela była dniem zarezerwowanym na zwiedzanie Starego oraz Nowego Sącza. Oprowadzali nas lokalni przewodnicy - członek Komisji Rewizyjnej i dwoje Radnych, którzy pochodzą z tych okolic. W historycznym Starym Sączu czekało nas zwiedzanie kościoła przyklasztornego, spacer wśród starych kamieniczek, wędrówka po "leśnym molo" w koronach drzew oraz obiad. W Nowym Sączu zobaczyliśmy za to m.in. Muzeum Ziemi Sądeckiej, rynek z ratuszem i ruiny zamku. Odprowadzani widokiem zachodu słońca nad Dunajcem, udaliśmy się na powrót do Krakowa.

Autorzy zdjęć: Adam Pardyl, Katarzyna Wrona
Błąd w kompozycji strony docelowej dla modułu "Polecamy również". Prosimy zgłosić ten problem osobie publikującej