Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Szkolenie: Jak usprawnić zarządzanie praca naukową i dydaktyczną dzięki zintegrowaniu MS Teams z innymi aplikacjami MS Office 365?

Szkolenie: Jak usprawnić zarządzanie praca naukową i dydaktyczną dzięki zintegrowaniu MS Teams z innymi aplikacjami MS Office 365?

Zachęcamy do udziału w szkoleniu organizowanym przez Towarzystwo Doktorantów UJ, którego celem przedstawienie sposobu konfiguracji połączenia między aplikacją MS Teams i innymi, oferowanymi w ramach MS Office 365 oraz korzyści z tego płynących. Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej.

Data: 16.11.2020 r.
Godzina: 17:00-20:00
Zapisy: LINK

Praca badawcza i dydaktyczna młodego naukowca opiera się na korzystaniu z wielu aplikacji, m.in. oferowanych w ramach pakietu MS Office 365. W związku z pandemią większość zajęć, spotkań i projektów przeniosło się do przestrzeni wirtualnej. W celu usprawnienia i zautomatyzowania codziennej pracy istnieje możliwość zintegrowania działania programów, takich jak MS Teams, Outlook, One Note czy SharePoint. Celem oferowanego szkolenia jest przedstawienie sposobu konfiguracji aplikacji oraz korzyści z niej płynących.


PROGRAM SZKOLENIA:
Outlook

  1. Instalacje, Konfiguracja i Widok ustawień programu technicznych jak i personalnych
  2. Zarządzanie poczta
    a) Wysyłanie widomości do OneNote
  3. Obsługa kalendarza
    a) Planowanie spotkań zwykłych z zablokowaniem terminu
    b) Dodawanie spotkań, które odbywają się za pośrednictwem Skype for Business i Ms Teams
    c) Tworzenie notatek ze spotkania w OneNote
    d) Współdzielenie kalendarza systemów
  4. Dodatkowe opcje
    a) Notatki

MS Teams

  1. Czat
    a) Tworzenie zespołów
    b) Tworzenie kanałów
  2. Kalendarz MS Teams
    a) Spotkania
    b) Zadania
  3. Spotkanie w MS Teams
    a) Tworzone bezpośrednio w aplikacji
    b) Połączone z kalendarzem MS Outloook
    c) Dodawanie osób i ich rola podczas spotkania
    d) Dodawanie notatek
  4. Pliki w MS Teams
    a) Dodawanie
    b) Współdzielenie i aktualizacja wewnątrz aplikacji oraz ograniczania dostępności lub/i edycji.
  5. Połączenia pomiędzy MS Teams a MS Outlook, OneNote i SharePoint

One Note

  1. Współdziałanie programu OneNote z MS Outlook, MS Teams

SharePoint

  1. Tworzenie biblioteki i dokumentów
  2. Dodawanie plików
    a) Konfiguracja uprawnień
    b) Aktualizacja wewnątrz serwera
  3. Ulubione strony
  4. Integracja z innymi systemami MS Office

Milena Sinacka absolwentka studiów ekonomicznych, posiadająca 10-letnie doświadczenie w szeroko pojętej obsłudze programów pakietu MS Office i 8-letnie doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta  z ramienia wsparcia IT. Na co dzień pracuje jako analityk biznesowy i kierownik działu Testów w firmie Petrosoft sp. z.o.o.. Jest laureatką wielu nagród: Lider Biznesu Województwa Podkarpackiego w dziedzinie IT 2018; Lwica Biznesu w kategorii IT 2018; Diament Kobiecego Biznesu 2019. Posiada szerokie doświadczenie w szkoleniu użytkownika z różnych systemów IT. Na przestrzeni lat współpracowała m.in. z firmami Deloitte, Alstom, GE i Simens.