Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

TDUJ

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Szkolenie: Jak usprawnić zarządzanie praca naukową i dydaktyczną dzięki zintegrowaniu MS Teams z innymi aplikacjami MS Office 365?

Szkolenie: Jak usprawnić zarządzanie praca naukową i dydaktyczną dzięki zintegrowaniu MS Teams z innymi aplikacjami MS Office 365?

Zachęcamy do udziału w szkoleniu organizowanym przez Towarzystwo Doktorantów UJ, którego celem przedstawienie sposobu konfiguracji połączenia między aplikacją MS Teams i innymi, oferowanymi w ramach MS Office 365 oraz korzyści z tego płynących. Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej.

Data: 16.11.2020 r.
Godzina: 17:00-20:00
Zapisy: LINK

Praca badawcza i dydaktyczna młodego naukowca opiera się na korzystaniu z wielu aplikacji, m.in. oferowanych w ramach pakietu MS Office 365. W związku z pandemią większość zajęć, spotkań i projektów przeniosło się do przestrzeni wirtualnej. W celu usprawnienia i zautomatyzowania codziennej pracy istnieje możliwość zintegrowania działania programów, takich jak MS Teams, Outlook, One Note czy SharePoint. Celem oferowanego szkolenia jest przedstawienie sposobu konfiguracji aplikacji oraz korzyści z niej płynących.


PROGRAM SZKOLENIA:
Outlook

  1. Instalacje, Konfiguracja i Widok ustawień programu technicznych jak i personalnych
  2. Zarządzanie poczta
    a) Wysyłanie widomości do OneNote
  3. Obsługa kalendarza
    a) Planowanie spotkań zwykłych z zablokowaniem terminu
    b) Dodawanie spotkań, które odbywają się za pośrednictwem Skype for Business i Ms Teams
    c) Tworzenie notatek ze spotkania w OneNote
    d) Współdzielenie kalendarza systemów
  4. Dodatkowe opcje
    a) Notatki

MS Teams

  1. Czat
    a) Tworzenie zespołów
    b) Tworzenie kanałów
  2. Kalendarz MS Teams
    a) Spotkania
    b) Zadania
  3. Spotkanie w MS Teams
    a) Tworzone bezpośrednio w aplikacji
    b) Połączone z kalendarzem MS Outloook
    c) Dodawanie osób i ich rola podczas spotkania
    d) Dodawanie notatek
  4. Pliki w MS Teams
    a) Dodawanie
    b) Współdzielenie i aktualizacja wewnątrz aplikacji oraz ograniczania dostępności lub/i edycji.
  5. Połączenia pomiędzy MS Teams a MS Outlook, OneNote i SharePoint

One Note

  1. Współdziałanie programu OneNote z MS Outlook, MS Teams

SharePoint

  1. Tworzenie biblioteki i dokumentów
  2. Dodawanie plików
    a) Konfiguracja uprawnień
    b) Aktualizacja wewnątrz serwera
  3. Ulubione strony
  4. Integracja z innymi systemami MS Office

Milena Sinacka absolwentka studiów ekonomicznych, posiadająca 10-letnie doświadczenie w szeroko pojętej obsłudze programów pakietu MS Office i 8-letnie doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta  z ramienia wsparcia IT. Na co dzień pracuje jako analityk biznesowy i kierownik działu Testów w firmie Petrosoft sp. z.o.o.. Jest laureatką wielu nagród: Lider Biznesu Województwa Podkarpackiego w dziedzinie IT 2018; Lwica Biznesu w kategorii IT 2018; Diament Kobiecego Biznesu 2019. Posiada szerokie doświadczenie w szkoleniu użytkownika z różnych systemów IT. Na przestrzeni lat współpracowała m.in. z firmami Deloitte, Alstom, GE i Simens.